site yeni ama içi bomboş.Hiç yoktan bir 50 konu beklerdim.. Neyse tema hoş olmuş.Sağ üstteki türk bayrağını biraz daha güzel yerleştirebilirsin..Veya logoya koyabilirsin..Kısaca tema hoşuma gitti başarılar..