Blog - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Blog
6
●
386
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Blog
10-06-2008, 23:13:12
#1
Coldfrequent
Arkadaşlar yeni açtım yorumlarınızı bekliyorum.
http://www.duddum.com/
11-06-2008, 00:22:24
#2
meet
Hayırlı olsun hemşerim başarılar dilerim
11-06-2008, 11:10:46
#3
dc_alican
normal bi blog işte:S
11-06-2008, 11:25:07
#4
Tyreece
Üyeliği durduruldu
dc_alican adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
normal bi blog işte:S
Sizce biraz küçümsüyor gibi olmamış mı? Saygı duymamız gerekirken böyle yorumlar bence hiç de hoş değil.
________________________
Başarılar arkadaşlar. Umarım istediğin yere gelirsin.
11-06-2008, 13:59:35
#5
Dogann
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Başarılar dilerim.
11-06-2008, 16:32:21
#6
cuhadar
başarılar kardeş
13-06-2008, 21:23:55
#7
Coldfrequent
dc_alican adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
normal bi blog işte:S
o zaten başlıktada yazıyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler