• 10-06-2008, 23:13:12
    #1
    Arkadaşlar yeni açtım yorumlarınızı bekliyorum.

    http://www.duddum.com/
  • 11-06-2008, 00:22:24
    #2
    Hayırlı olsun hemşerim başarılar dilerim
  • 11-06-2008, 11:10:46
    #3
    normal bi blog işte:S
  • 11-06-2008, 11:25:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal bi blog işte:S
    Sizce biraz küçümsüyor gibi olmamış mı? Saygı duymamız gerekirken böyle yorumlar bence hiç de hoş değil.

    ________________________
    Başarılar arkadaşlar. Umarım istediğin yere gelirsin.
  • 11-06-2008, 13:59:35
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Başarılar dilerim.
  • 11-06-2008, 16:32:21
    #6
    başarılar kardeş
  • 13-06-2008, 21:23:55
    #7
    dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal bi blog işte:S
    o zaten başlıktada yazıyor