dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normal bi blog işte:S
Sizce biraz küçümsüyor gibi olmamış mı? Saygı duymamız gerekirken böyle yorumlar bence hiç de hoş değil.

________________________
Başarılar arkadaşlar. Umarım istediğin yere gelirsin.