2 kere geldım Sızın Sıtede başlık Actım Lütfen Kaynak gösterin Diye Ordan biri cıktı tamam Alıntıdır yazarız dedi kımı cıktı Tamam Kaynak göstercez dedi..
Nyse boşwerin..
Emocular.Com | Açılmıştır
20
●3.425
- 19-04-2008, 16:57:23Üyeliği durduruldu
- 19-04-2008, 17:04:56Üyeliği durdurulduSen hatırlamıyor Olabilirsin AMa Ben Emınım Emoturkey benden sonra acıldı we bızım baslıkların kopyası birebir sözler değiştirilmeden EKlenti bende baslık actım Sonra kaynak göstercez dediler..
Baska bişey demiyorum..Siteniz hayırlı olsun - 19-04-2008, 17:11:46Üyeliği durduruldu
- 19-04-2008, 17:14:44Üyeliği durdurulduarkadasım anlamıyormusun basmıor mu ?
Konum Editlenmiş Baslık Acmıstım sitende Kaynak gösterdın diye yazımı editlediler ve actıgım diger başlıgda sildiler
ya Inan ugrasamıcam burda benım sitem ıyı senın sıten kötü laflarına gıremıcem..Sana kolay gelsın

