Ben hatirlamiyorum.. görmedim. göster. düzenliyim. öyle bişe varsa.. ama şunu iyi biliyorum.
şuan açilan forumlarin hepsi emoturkey'i kaynak gördüğüne göre sorun yok .)
sadece bu durumdan serzelişlenmen beni rahatsiz etti..