Konu
Emocular.Com | Açılmıştır
19-04-2008, 17:02:18
#11
dEaTh
Ben hatirlamiyorum.. görmedim. göster. düzenliyim. öyle bişe varsa.. ama şunu iyi biliyorum.
şuan açilan forumlarin hepsi emoturkey'i kaynak gördüğüne göre sorun yok .)
sadece bu durumdan serzelişlenmen beni rahatsiz etti..