Merhabalar,
Webmasterların yeni ortamı WmOrtamı'nı aktif ettik. Sizce nasıl olmuş ?
Sürprizlerle çok yakında ismimizi duyuracağız. Sizde üye olarak destek olursanız seviniriz.
Webmaster Forumu
Webmasterların Yeni Ortamı
8
●325
- 14-11-2015, 22:36:37
- 14-11-2015, 22:41:00Emeğine yazık başka alanlara yönel derim. r10 varken boşa kürek çekmek seninki
- 14-11-2015, 22:47:51Lindsay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleorlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHepinize çok teşekkürler. Biz daha çok r10 a üye olamayan kişilere hitap etmek ve forumumuza ekleyeceğimiz farklı sistemler ile üye çekmeyi düşünüyoruz. Üye olarak Destek verirseniz seviniriz. Tabiki bir R10 olmayı beklemiyoruzxxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:47:51 -->-> Daha önceki mesaj 22:46:44 --
Evet efendim. Farklı projeler ile belki çekebiliriz diye düşünüyoruz. Yorumunuz için teşekkürler. Üye olarak destek verirseniz memnun oluruz.metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-11-2015, 22:54:45Teşekkürler. Üye olanlara instagram beğeni,yorum veya takipçi hediyeDatanettr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dilerseniz sitemizdeki konumuz altından instagram nickinizi paylaşın işleminizi gerçekleştirelim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:54:45 -->-> Daha önceki mesaj 22:54:15 --
Olsun hocam sağolun.Sevgimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

