Lindsay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 varken webmasterların yeni ortamı olmaz
orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğine yazık başka alanlara yönel derim. r10 varken boşa kürek çekmek seninki
xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu bir ulkede isyan edip ozerklik ilan etmek gibi olmamis mi
Basarilar..
Hepinize çok teşekkürler. Biz daha çok r10 a üye olamayan kişilere hitap etmek ve forumumuza ekleyeceğimiz farklı sistemler ile üye çekmeyi düşünüyoruz. Üye olarak Destek verirseniz seviniriz. Tabiki bir R10 olmayı beklemiyoruz

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:47:51 -->-> Daha önceki mesaj 22:46:44 --

metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 üye olamayanları çekebilirsiniz. Daha fazla olmaz.
Evet efendim. Farklı projeler ile belki çekebiliriz diye düşünüyoruz. Yorumunuz için teşekkürler. Üye olarak destek verirseniz memnun oluruz.