R10 varken webmasterların yeni ortamı olmaz
Emeğine yazık başka alanlara yönel derim. r10 varken boşa kürek çekmek seninki
Bu bir ulkede isyan edip ozerklik ilan etmek gibi olmamis mi

Basarilar..
Hepinize çok teşekkürler. Biz daha çok r10 a üye olamayan kişilere hitap etmek ve forumumuza ekleyeceğimiz farklı sistemler ile üye çekmeyi düşünüyoruz. Üye olarak Destek verirseniz seviniriz. Tabiki bir R10 olmayı beklemiyoruz

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:47:51 -->-> Daha önceki mesaj 22:46:44 --
R10 üye olamayanları çekebilirsiniz. Daha fazla olmaz.
Evet efendim. Farklı projeler ile belki çekebiliriz diye düşünüyoruz. Yorumunuz için teşekkürler. Üye olarak destek verirseniz memnun oluruz.