maviuan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tib'e şikayet edilecek bir durum yok...Sitenin amacı YUKARIDA DA BELİRTTİĞİM GİBİ site yönetiminin cevaplaması üzerie değil, DEVLET
YETKİLİLERİNE ULAŞMADA BİR ARAÇ'tır..Yukarıda da belirttim zaten bunu...
sitenianlat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ülkemizde akan kanın sorumlusu olan birini, bir ş....zi afişe etmek değil...

