TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda da belirttim ilk konumda, sitenin amaçlarından BİRİ TERÖR OLAYLARI ile ilgili soru/sorunlardır...
Ülkemizde akan kanın sorumlusu olan birini, bir ş....zi afişe etmek değil...

Sizce kaldırmalı mıyım? o bebek katilini? daha mı kurumsal olur?
Size şu kadar söyleyim. Solda dönen fotoğraflar, soruları cevaplandıran kişi yada kurumlarmış izlemini veriyor. İnsanlar ilk bakışta böyle anlıyor. Biran önce kaldırmalısınız.