• 26-07-2006, 19:35:21
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Görüşleriniz için sağolun .... da... eksiklik yokmu
  • 26-07-2006, 23:07:02
    #11
    site sade ve hoş gözüküyo fakat alt tarafı biraz daha kısa olsa iyi olurdu bence
  • 30-07-2006, 16:20:14
    #12
    Üyeliği durduruldu
    tripolis adlı üyeden alıntı:
    site sade ve hoş gözüküyo fakat alt tarafı biraz daha kısa olsa iyi olurdu bence
    haklısın... şu an başka pcdeyim gün içi veya yarın düzeltirim.

    Başka ne gibi eksiklikler var..
  • 04-07-2007, 21:33:09
    #13
    Üyeliği durduruldu
    son hali nasıl olmuş ? :d
  • 05-07-2007, 01:12:32
    #14
    Uzun zamandır takip ettiğim bi blog sitesi önceki tasarım daha hoştu sanki
  • 13-07-2007, 18:09:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    NeoCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır takip ettiğim bi blog sitesi önceki tasarım daha hoştu sanki
    NeoCooL sana katılmamak elde değil. Şimdiki tasarımı kardeşim yaptı... ( Aramızda kalsın sanki siteyi deneme tahtası gibi kullandı...)
  • 15-07-2007, 14:19:53
    #16
    Güzel site