NeoCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun zamandır takip ettiğim bi blog sitesi önceki tasarım daha hoştu sanki
NeoCooL sana katılmamak elde değil. Şimdiki tasarımı kardeşim yaptı... ( Aramızda kalsın sanki siteyi deneme tahtası gibi kullandı...)