tripolis adlı üyeden alıntı:
site sade ve hoş gözüküyo fakat alt tarafı biraz daha kısa olsa iyi olurdu bence
haklısın... şu an başka pcdeyim gün içi veya yarın düzeltirim.

Başka ne gibi eksiklikler var..