• 16-02-2008, 16:00:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    TxM 2008 - Webmaster Okulu - Webhosting Hizmeti - Webmaster Forum

    Yeni webmaster sitesidir.
  • 16-02-2008, 17:02:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Haydaa benim nick'imin kisaltilmisi TXM ile de site yapilmis

    Hmm, degsitirmek istemissiniz ama o KOYU KIRMIZI yada SOLUK KIRMIZI mi desem, gitmemis foruma, itice geliyor. Degistirseniz iyi olur daha acik bir renkle
  • 16-02-2008, 17:09:52
    #3
    r10 dan başka iyi bir webmaster sitesi tanımam
  • 16-02-2008, 19:45:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yasin21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 dan başka iyi bir webmaster sitesi tanımam
    O kadar
    Ustelik reklamini yine bir webmaster forumu olan koskoca r10'da yapmis arkadas.

    Kisaca Teyfo90 arkadas, bos yere burada o tur siteler tanitma. Kimse uye olmaz. Cunku zaten bu sitede on binlerce mesaj yazilmis, arsiv olmus. Kim 5-10 mesaj olan bir webmaster forumuna gitsin ki burayi birakip
  • 16-02-2008, 19:55:00
    #5
    TurXaliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar
    Ustelik reklamini yine bir webmaster forumu olan koskoca r10'da yapmis arkadas.
    Kisaca Teyfo90 arkadas, bos yere burada o tur siteler tanitma. Kimse uye olmaz. Cunku zaten bu sitede on binlerce mesaj yazilmis, arsiv olmus. Kim 5-10 mesaj olan bir webmaster forumuna gitsin ki burayi birakip
    Böyle düşünmeyelim arkadaslar ve arakdasın sevkini kırmayalım Gayet güzel bir sekilde sitesini tanıtmıs ne olursa olsun böyle kıyaslama yapmak yanlıs.R10 gibi birçok site olsun ki web i daha keyifli ve bilgili yasıyalım Buna söle bakalım burda olmayan orda oalblir orda değişik seyler öğrenebilir paylasabilirz.Ama orda olmayn birşeyde buda büyük bi ihtimal vardır.
    Olaya bu yönden bakmak lazım aslında..
  • 17-02-2008, 16:20:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar anasayfayı yaptım girerseniz sitenin amacını anlarsınız Hosting üzerinede hizmet vereceğim için böle bişeyde olsun dedim.