Yasin21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 dan başka iyi bir webmaster sitesi tanımam
O kadar
Ustelik reklamini yine bir webmaster forumu olan koskoca r10'da yapmis arkadas.

Kisaca Teyfo90 arkadas, bos yere burada o tur siteler tanitma. Kimse uye olmaz. Cunku zaten bu sitede on binlerce mesaj yazilmis, arsiv olmus. Kim 5-10 mesaj olan bir webmaster forumuna gitsin ki burayi birakip