• 05-02-2008, 16:58:17
    #1
    kanımca; şu an için tek eksiği umarsızca, deli gibi yazan yaratıcı üyeler olan el emeği asp.net nuru yeni sitem. ama olayını anlamak azcık zor olduğundan yazacak sadık üyeleri bulmak sanırım zor olacak.
    içeriğini de nasıl anlatsam ki? en güzeli siteye girip "superflower ne ki?" kısmından bakmanız olacak sanırım.
    superflower project
  • 08-02-2008, 13:33:55
    #2
    Güzel bir proje ama isme ihtiyacı var bunun.
  • 08-02-2008, 13:47:48
    #3
    Proje güzel ama baştan yapılması laızm tasarım script vs. Görsel olarak kötü işleyiş bakımından iyi.Dilersen sana yardımcı olabilirim bu konularda.p.m. contack adresini yollarsan iletişime gecebilriz.
    Başarılar..
  • 08-02-2008, 21:39:01
    #4
    ooppsss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proje güzel ama baştan yapılması laızm tasarım script vs. Görsel olarak kötü işleyiş bakımından iyi.Dilersen sana yardımcı olabilirim bu konularda.p.m. contack adresini yollarsan iletişime gecebilriz.
    Başarılar..
    Böyle sitelerin tasarıma ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. sözlük benzeri her nekadar öyle değil densede ona benzer bir site.
  • 08-02-2008, 22:36:58
    #5
    HANNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle sitelerin tasarıma ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. sözlük benzeri her nekadar öyle değil densede ona benzer bir site.
    Benzeleri öyle diğe bununda benzerleri gibi olucak diğe bişi yok bence İnternette farklılık önemlidir.Bu projede de güzel bir tasarım diğer benzer projelrden farkını öne çıkaracaktır göze ihatp edecektir.
  • 09-02-2008, 21:01:05
    #6
    he he , gerçekten de olayını anlamak biraz zor bişeymiş ki koskoca r10.net'ten pek yorum çıkmadı.
    ..belki başarısız bir proje böyle bişey sanırım.
  • 09-02-2008, 21:08:45
    #7
    Kısa ve espirili bir isim iyi giderdi.