kanımca; şu an için tek eksiği umarsızca, deli gibi yazan yaratıcı üyeler olan el emeği asp.net nuru yeni sitem. ama olayını anlamak azcık zor olduğundan yazacak sadık üyeleri bulmak sanırım zor olacak.
içeriğini de nasıl anlatsam ki? en güzeli siteye girip "superflower ne ki?" kısmından bakmanız olacak sanırım.
superflower project
superflower
6
●423
- 05-02-2008, 16:58:17
- 08-02-2008, 21:39:01Böyle sitelerin tasarıma ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. sözlük benzeri her nekadar öyle değil densede ona benzer bir site.ooppsss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2008, 22:36:58Benzeleri öyle diğe bununda benzerleri gibi olucak diğe bişi yok benceHANNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternette farklılık önemlidir.Bu projede de güzel bir tasarım diğer benzer projelrden farkını öne çıkaracaktır göze ihatp edecektir.
- 09-02-2008, 21:01:05he he
, gerçekten de olayını anlamak biraz zor bişeymiş ki koskoca r10.net'ten pek yorum çıkmadı.
..belki başarısız bir proje böyle bişey sanırım.
tasarım script vs. Görsel olarak kötü işleyiş bakımından iyi.Dilersen sana yardımcı olabilirim bu konularda.p.m. contack adresini yollarsan iletişime gecebilriz.
İnternette farklılık önemlidir.Bu projede de güzel bir tasarım diğer benzer projelrden farkını öne çıkaracaktır göze ihatp edecektir.
, gerçekten de olayını anlamak biraz zor bişeymiş ki koskoca r10.net'ten pek yorum çıkmadı.