Konu
superflower
09-02-2008, 21:01:05
#6
lagriffone
he he
, gerçekten de olayını anlamak biraz zor bişeymiş ki koskoca r10.net'ten pek yorum çıkmadı.
..belki başarısız bir proje böyle bişey sanırım.