• 02-02-2008, 19:10:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar dilerim
    Teşekkür ederim.
  • 02-02-2008, 20:03:25
    #11
    Üyeliği durduruldu
    swat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle saçma kural mı olur ya yok kalın yazma yok italik yazma
    https://www.r10.net/forumda/announcements.html

    Alıntı

    19-)
    Mesajların tamamını bold, alt çizgili, italic yazmak yasaktır. Bu kurala uymayan kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere, forumdan uzaklaştırılacaktır.
    önce kuralları okumalısın... saçma yada değil... kural kuraldır..