swat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle saçma kural mı olur ya yok kalın yazma yok italik yazma
https://www.r10.net/forumda/announcements.html

Alıntı

19-)
Mesajların tamamını bold, alt çizgili, italic yazmak yasaktır. Bu kurala uymayan kullanıcılar, minimum 3 gün olmak üzere, forumdan uzaklaştırılacaktır.
önce kuralları okumalısın... saçma yada değil... kural kuraldır..