• 16-08-2005, 18:46:17
    #19
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    bence berbat
    ulan ha bide site beğen gören de mynet.com'un sahibi sanıcak
  • 16-08-2005, 18:47:17
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ATI'nin kimsenin tebriğine ihtiyacı olmadığı gibi kimsenin de "kötü" demesine aldırış edeceğini sanmam. O yüzden ciddiye alıp cevap vermeyin arkadaşlar.

    İhtiyacı olmasa da bi tebrik de benden.
    Başarılar
  • 16-08-2005, 19:02:13
    #21
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar tebrik olayından çok sonuçta bunlar direk para kazanmaya yönelik siteler değil. sadece fikir alışverişi için yazdım açtığım yaklaşık 460.000 siteyi yerel kategorilere ayırmış bir sitemin scripti bu aslında bunu script nasıl olmuş diye açtım genel anlamıyla
    iyi kötü denmesi önemli aslında. yani türkler pek takılmaz ama yabancıların takılabileceği bir yer olması bakımından önem gösteriyorum. ama genel olarak iyi denmesi çok güzel.
    sonuçta her işle uğraşan webmaster var burda herkezin fikri bi çeşit katar tanıtımları burdan yapma sebebimiz zaten fikir almak için burdan hit kazanmak değil yoksa
    yorumlar için teşekkür ederim
  • 16-08-2005, 19:33:11
    #22
    script hakkatten çok hoş olmuş belki renk seçimleri değişirse mükemmelde olur başarılarının devamını diliyorum
  • 16-08-2005, 23:35:03
    #23
    Üyeliği durduruldu
    dmoz dizinin altı kaynak alınarak yapılmış çok güzel tebrik ederim 2 tane siteme baktım dmoz a kayıtlı olduğu şekilde eklenmiş başarılar