ATI'nin kimsenin tebriğine ihtiyacı olmadığı gibi kimsenin de "kötü" demesine aldırış edeceğini sanmam. O yüzden ciddiye alıp cevap vermeyin arkadaşlar.

İhtiyacı olmasa da bi tebrik de benden.
Başarılar