• 29-06-2006, 17:37:01
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Sizin forum sadece Hosting ve Server yönetimi üzerinemi odaklanıyor ?

    Bana daha çok webmaster forumu gibi geliyor sadece içerisinde Hosting biraz fazla kullanılmış,

    Bizim amacımız sadece Hosting ve Server Yönetimi...
  • 29-06-2006, 17:40:42
    #20
    Bilmiyorum sitemizde hosting konusunda herkes aradıgını buluyor.Gerek hosting satıyorlar gerekse hosting alıyorlar.Gerekse whm ile ilgili bilgi alıyorlar gerekse server yönetimini ögreniyorlar.

    Sonucta hosting işide webmaster işi ordada arada bir webmaster konuları konusuluyor..


    Bu arada sitenizin sahibi sanırım hosting firması sahibi.Onun icin sitenizde tarafsızlık adına ben birsey goremiyorum oyzuden bu işe bence 1-0 yenik başlıyorsunuz.
  • 29-06-2006, 17:47:32
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kimse ile rekabet etmeme taraftarı olduğumuz için yenik başlayıp başlamama konusu bizi bağlamıyor,

    Biz Hosting üzerine güzel bir bilgi ve paylaşım forumu oluşturma taraftarıyız ,

    Bunu yaparken bilgilerimizi yeni başlayan arkadaşlarımıza öğretmeye çalışırken , bilmediklerimizide bize katkısı olacak şeyleride arkadaşlarımızdan öğrenme arzusundayız,

    Dün açtık forumumuzu zamanla güzel bir yere oturacağına inanıyoruz ,
  • 29-06-2006, 18:06:56
    #22
    Üyeliği durduruldu
    http://www.hostingforumlari.com/inde...c=34.msg34#new

    okumanızı öneririm. Çok yanlış buldum yaklaşımı.
  • 29-06-2006, 18:08:23
    #23
    Üyeliği durduruldu
    tiklat adlı üyeden alıntı:
    http://www.hostingforumlari.com/inde...c=34.msg34#new

    okumanızı öneririm. Çok yanlış buldum yaklaşımı.

    Bunun nesi yanlış aceba? Karşılık beklemeden destek olmak?
  • 30-06-2006, 02:53:08
    #24
    Üyeliği durduruldu
    zahir adlı üyeden alıntı:
    Bunun nesi yanlış aceba? Karşılık beklemeden destek olmak?
    Destek(sponsor) olmak güzel ama parası olmayana bence.

    Senin oraya yazdığın resmen paran varsada neden host alacan gel ben sana bedava host veriyorum ( yani bu işten ekmek yiyenler , evini geçindirenler felan yok boşver onları ... "Kısım kısım konusuyorum kimse alınmasın" )
    demek oluyor.
  • 30-06-2006, 13:21:42
    #25
    Üyeliği durduruldu
    elbette haklısınız söylediklerinizde ancak zaten parası olan kişi sponsorluk yolunu tercih etmez çünki sponsorlukta herhangi bir şekilde teknik destek taahhütünde bulunmadığımız için çok mantıklı değildir parası olan kişi için ,
  • 30-06-2006, 15:47:15
    #26
    Verdiğiniz paket yaklasık 40 milyon falan civarında.İnsanlar valla 40 ytl için sponsor bulur kanımca
  • 30-06-2006, 22:46:19
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ulusal kardeş sen daha adam büyümemişsinn başkasını küçük gözle görüyosan ben de seni küçücük görüyorum aaa nerdesin göremiyorum kardeş