• 29-06-2006, 15:23:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ErGN adlı üyeden alıntı:
    forumun tutacagını pek sanmıyorum
    Tutmaması için Sebep??
  • 29-06-2006, 15:34:38
    #11
    bu benim düşüncem tabi tutmayacak diye bişey yok kendi çapında takip edeni gene olacaktır ama

    - Artık forum sitelerinin özelligi kalmamış önüne gelen 1 saat içinde forum sitesi kurup site sahibi oluyor. (benimde var forum )

    - Hosting konusunda yeterli olmamasına ragmen şu anda tekel olan site veya siteler var,


    Tabi kaliteli bişey olursa olabilir, + domain isminden dolayı bi yerlere gelebilir.
  • 29-06-2006, 15:40:07
    #12
    Üyeliği durduruldu
    aslında forum çok fazla var içerisinde Hosting geçen ancak tamamen hosting ve server yönetimi konularında bir boşluk söz konusu bizde bunu doldurabilir diye düşünere açtık forumu,

    Birde Hosting ihtiyacı olupta butür ihtiyaçlarını karşılama konusunda sıkıntı çeken kişilere ulaşacağız,

    Çok fazla reklam yapacağız inşallah ilk 3-4 ay daha sonra herşey yerine oturacak tabi bu süreçte diğer forumlarda olmayan hizmetler ,

    Özellikle Güvenlik ve SSH üzerine yoğunlaşacak forum içeriğimiz. Aslında forumdan çok bilgi bankası şeklinde olmasını amaçlıyoruz inşallah zamanla farkedilmeye başlayacağız Dün açıldığı için forum bir fark göremeyebilirsiniz ancak zamanla farkı göreceğiz birlikte,
  • 29-06-2006, 15:55:05
    #13
    Üyeliği durduruldu
    tutar tutmasınada site gg olmus
  • 29-06-2006, 16:04:29
    #14
    Üyeliği durduruldu
    oyunserver adlı üyeden alıntı:
    tutar tutmasınada site gg olmus

    gg ? çokmu bihaber oldum piyasadan bu tabiri bilmiyorum.
  • 29-06-2006, 16:45:18
    #15
    zahir adlı üyeden alıntı:
    aslında forum çok fazla var içerisinde Hosting geçen ancak tamamen hosting ve server yönetimi konularında bir boşluk söz konusu
    Bence bosluk yok.Cunku server sahibi insan oncelike webhostingtalk giriyor.Daha sonra orda bulamassa bizim foruma giriyor ordada bulamassa r10 falan girip soruyor
  • 29-06-2006, 17:02:17
    #16
    Üyeliği durduruldu
    zahir adlı üyeden alıntı:
    gg ? çokmu bihaber oldum piyasadan bu tabiri bilmiyorum.
    ee aslında bu cs cod gibi oyunlarda maclardan sonra yani mac bittikten sonra gg iyi günler iyi aksamlar denir gg=good game yada oyun oynanırken server yalan olrsa server gg oldu diye böyle espritüel bi yaklasımla söylerler bende öyle söyledim ehea
  • 29-06-2006, 17:22:09
    #17
    Üyeliği durduruldu
    k2an adlı üyeden alıntı:
    Bence bosluk yok.Cunku server sahibi insan oncelike webhostingtalk giriyor.Daha sonra orda bulamassa bizim foruma giriyor ordada bulamassa r10 falan girip soruyor

    web hosting talk tan sonra sizin site daha sonrada r10 öyle yani arkada arkaya söyleyince öyle anlaşılıyor,

    Webhostingtalk dışında türkiyede sadece hosting üzerine odaklanmış forum gösterebilirmisiniz? Sadece Hosting ,Web Tasarım , Server yönetimi vs vs ??
  • 29-06-2006, 17:25:50
    #18
    hostingyardim