zahir adlı üyeden alıntı:
gg ?

çokmu bihaber oldum piyasadan bu tabiri bilmiyorum.
ee aslında bu cs cod gibi oyunlarda maclardan sonra yani mac bittikten sonra gg iyi günler iyi aksamlar denir gg=good game

yada oyun oynanırken server yalan olrsa server gg oldu diye böyle espritüel bi yaklasımla söylerler bende öyle söyledim ehea