zahir adlı üyeden alıntı:
gg ? çokmu bihaber oldum piyasadan bu tabiri bilmiyorum.
ee aslında bu cs cod gibi oyunlarda maclardan sonra yani mac bittikten sonra gg iyi günler iyi aksamlar denir gg=good game yada oyun oynanırken server yalan olrsa server gg oldu diye böyle espritüel bi yaklasımla söylerler bende öyle söyledim ehea