tiklat adlı üyeden alıntı:
http://www.hostingforumlari.com/inde...c=34.msg34#new

okumanızı öneririm. Çok yanlış buldum yaklaşımı.

Bunun nesi yanlış aceba? Karşılık beklemeden destek olmak?