• 17-07-2013, 16:23:36
    #1

    Şurada ki konuda böyle bir şey gerekip gerekmediğini sormuştum. Sağolsun yorum atanlar oldu, bende çalışmalara başladım kısa süre içerisinde bitti. Gözden kaçan ufak hatalar olabilir, böyle şeyleri bildirirseniz kısa süre içerisin de düzeltmeye çalışırım. Kısa zaman sonra da aynı arayüzle forum bölümü aktif olacak ve arama motoru tarzı anasayfa haricinde blog görünümlü ek bir anasayfa daha yapılacak. Siteye girmek için buraya tıklayabilirsiniz.
  • 17-07-2013, 16:28:08
    #2
    Yer imlerime kaydettim, lazım olursa ordayım hocam
  • 17-07-2013, 23:13:54
    #3
    BDuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yer imlerime kaydettim, lazım olursa ordayım hocam
    sağolun hocam, sitenin hostunu değiştirdik. birkaç saat girişlerde sıkıntı olabilir önbelleğe bağlı eski siteye giriş yapabilirsiniz. yarına kadar düzeleceğini umuyorum.
  • 18-07-2013, 01:41:53
    #4
    Hayırlı olsun.. umarım tutar yapacağınız sistem.. kısa vadede bir şey beklemeyin ama süreç içinde yerleşik kullanıcıları olabilir..
  • 18-07-2013, 15:02:37
    #5
    hamdialev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.. umarım tutar yapacağınız sistem.. kısa vadede bir şey beklemeyin ama süreç içinde yerleşik kullanıcıları olabilir..
    sağolasın hocam. yaptık bir şeyler bakalım, zaman gösterecek gerisini.
  • 18-07-2013, 15:04:21
    #6
    Bütün ümidim gençliktedir
    Ekip ne oldu hocam ? Toparlayabildin mi ? Bu arada hayırlı olsun. Allah daim eylesin.


    iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.
  • 18-07-2013, 20:12:20
    #7
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekip ne oldu hocam ? Toparlayabildin mi ? Bu arada hayırlı olsun. Allah daim eylesin.


    iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.
    Sağolasın hocam, ekip toplayamadık. Blog olarak açtık ilerleyen zamanlar da ilgi görürse forum'da açmayı düşünüyorum kısmet artık.
  • 19-07-2013, 01:38:56
    #8
    Hayırlı olsun, hayırlı olur umarım. Başarılarınızın devamını diliyorum tutarsa tam tutar.
  • 19-07-2013, 14:40:58
    #9
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, hayırlı olur umarım. Başarılarınızın devamını diliyorum tutarsa tam tutar.
    teşekkür ediyorum hocam. inşallah amacımız tutması yönünde