Ekip ne oldu hocam ? Toparlayabildin mi ? Bu arada hayırlı olsun. Allah daim eylesin.
iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.
Sağolasın hocam, ekip toplayamadık. Blog olarak açtık ilerleyen zamanlar da ilgi görürse forum'da açmayı düşünüyorum kısmet artık.