• 14-08-2007, 17:00:21
    #1
    arkadaşlar aylar evvel subdomainlerde güzel gider diye internetsitesi.us diye bir domain almıştım ama şimdi nasıl kullanacağıma karar veremedim sizce nasıl kullanmalıyım ne sitesi yada nasıl bir projede kullanmalıyım
  • 14-08-2007, 17:33:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    subdomain dagıtarak yararlı olabilirsin mesela daha yeni başlayanlar

    rakicilarin.internetsitesi.us
    dengesizlerin.internetsitesi.us

    gibi alanlarını alıp forumlarını kurmaya baslayacaklardır sende bu sekilde hem fayda saglamıs hemde para kazanmıs olursun(forum dagıtarak).
  • 19-08-2007, 18:12:32
    #3
    onca adamsınız bi yorum yapın ya
  • 19-08-2007, 18:30:42
    #4
    kişiye özel subdomain dağıtabilirsin. bir iki hazırşablon yappar onlardan kullanmalarını sağlayabilirsin.
    enesin.internetsitesi.us
    hakanin.internetsitesi.us
    9bsinifinin.internetsitesi gibi gibi
  • 20-08-2007, 02:35:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bencede subdomain dagıt...
  • 20-08-2007, 12:36:11
    #6
    subdomain dağıtma güzel fikir, phpbb ile subdomain forumları açabilirsin ama nasıl onu düşünmedim, bu konuda fikri olan varsa bana da bildirsin lütfen
  • 20-08-2007, 18:57:15
    #7
    mukanfixor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    subdomain dağıtma güzel fikir, phpbb ile subdomain forumları açabilirsin ama nasıl onu düşünmedim, bu konuda fikri olan varsa bana da bildirsin lütfen
    evet güzel fikir
  • 20-08-2007, 19:10:31
    #8
    PHPBB ve subdomain dağıtma olayına gireceksen bence altyapın çok iyi olması lazım gibi. Kendine ancak bir sunucu alarak gerekli yükten ve trafikten kurtulabilirsin. Yoksa kimse hostta veya resellerde bu yükü istemez
  • 20-08-2007, 19:27:42
    #9
    tabi sağlam bir dedicated alman lazım bu iş için, ben subdomain forumu dağıtıp nasıl hepsinde kendi reklamlarını yayınlarsın onu bilmiyorum demek istedim