PHPBB ve subdomain dağıtma olayına gireceksen bence altyapın çok iyi olması lazım gibi. Kendine ancak bir sunucu alarak gerekli yükten ve trafikten kurtulabilirsin. Yoksa kimse hostta veya resellerde bu yükü istemez