• 29-05-2007, 19:52:00
    #1
    Şuanda Sadece Bir İndex ve Logosu Yaptım.
    Ne Kursam Siteden tam anlamıyla kullanabilirim.
    Forum Kurmak yada youtube videolarını izleme scriptleri başta eledim.

    Goruslerınızı Beklıyorum

    SİTE
  • 29-05-2007, 19:56:13
    #2
    arkadaşlık logo da güzel olmuş
  • 29-05-2007, 19:58:07
    #3
    teenesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlık logo da güzel olmuş
    evet arkadaşlık olabilir ama ingilizce olmasında yarar var diyorum cunku turkıyedeki arkadaşlık siteleri bi hayli fazla ve boş.

    Gorusun için ve Logo için tesekkurler arkadasım.