teenesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlık logo da güzel olmuş
evet arkadaşlık olabilir ama ingilizce olmasında yarar var diyorum cunku turkıyedeki arkadaşlık siteleri bi hayli fazla ve boş.

Gorusun için ve Logo için tesekkurler arkadasım.