• 20-04-2026, 21:45:45
    #1
    Son şeklini aldı gibi. Yorumlarınızı, eleştiri veya önerilerinizi beklerim;

    muhammedaliaslan.com.tr
  • 20-04-2026, 21:48:50
    #2
    SİTENİZDEN KENDİME MÜZİK DİNLİYOM MİSSS Aİ + GÖRSEL ŞÖLEN ARKA PLANDA MÜZİK BİTENE KADAR SİTEDE OTURUM AÇIK KALMA SÜRESİ İLE SİTENİZE OTORİTE FAYDASI : ) ZEKİCE ARAYÜZ edit youtube kanalına abone olundu
  • 20-04-2026, 21:51:23
    #3
    gayet şık. belki tepedeki ismi ayırmak lazım: muhammed ali aslan şeklinde. sanıyorum 2 isim var orada. ama bitişik yazılmış. yapay zekayla müzik yapıyorsunuz sanırım. hangi dağıtım şirketini kullanıyorsunuz? bu konuda forumda meraklı arkadaşlar var. onlara yol gösterme adına bilgi verebilrseniz makbule geçer. hayırlı olsun.
  • 20-04-2026, 21:51:48
    #4
    Hocam renk seçimi çok güzel. Net. Söylenecek hiçbir söz yok. Site akıcı, performans yönünden güzel. Dışarıdan verilen bağlantılar sayesinde oldukça hızlı çalışıyor. Mobilden kontrole edemedim fakat gördüğüm kadarıyla muazzam durumda. Ellerinize sağlık.
  • 20-04-2026, 21:57:25
    #5
    Çok iyi olmuş elinize sağlık lakin mobilde Drm uyarısı alıyorum oto oynatılan içerikten ötürü olsa gerek çözemedim
  • 20-04-2026, 22:02:57
    #6
    Mobilden girdim. Biraz gezindim. Güzel geldi. Yolunuz açık olsun.
  • 20-04-2026, 22:14:11
    #7
    ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SİTENİZDEN KENDİME MÜZİK DİNLİYOM MİSSS Aİ + GÖRSEL ŞÖLEN ARKA PLANDA MÜZİK BİTENE KADAR SİTEDE OTURUM AÇIK KALMA SÜRESİ İLE SİTENİZE OTORİTE FAYDASI : ) ZEKİCE ARAYÜZ edit youtube kanalına abone olundu
    Teşekkürler hocam, ayrıca, abonelik için de teşekkür ediyorum

    iowa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet şık. belki tepedeki ismi ayırmak lazım: muhammed ali aslan şeklinde. sanıyorum 2 isim var orada. ama bitişik yazılmış. yapay zekayla müzik yapıyorsunuz sanırım. hangi dağıtım şirketini kullanıyorsunuz? bu konuda forumda meraklı arkadaşlar var. onlara yol gösterme adına bilgi verebilrseniz makbule geçer. hayırlı olsun.
    İsim resmiyette birleşik yazıldığı için ayırmak istemedim hocam. Evet, suno ile söz müzik anonim eserlere cover yapıyorum. Kişisel hesabımda da söz müzik kendime ait eserler üretiyorum. Dağıtım şirketi olarak distrokid kullanıyorum. Daha bir kaç aylık pek tecrübeli değilim fakat arayüz, upload, Dağıtım, planlama ve sanatçı hesabı kontrolleri kolay kullanışlı. Sorusu olanlara memnuniyetle yardımcı olurum.
    Ayrıca yorumunuz için de teşekkür ediyorum

    akhadian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam renk seçimi çok güzel. Net. Söylenecek hiçbir söz yok. Site akıcı, performans yönünden güzel. Dışarıdan verilen bağlantılar sayesinde oldukça hızlı çalışıyor. Mobilden kontrole edemedim fakat gördüğüm kadarıyla muazzam durumda. Ellerinize sağlık.
    Çok teşekkür ederim hocam.

    pale100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi olmuş elinize sağlık lakin mobilde Drm uyarısı alıyorum oto oynatılan içerikten ötürü olsa gerek çözemedim
    Bunu bilmiyordum hocam iyi ki söylediniz ben de hiç çıkmamıştı. Teşekkür ederim. Spotify ve Apple Music ön izlemelerinden kaynaklı olabilir. Not ettim. İyice bir araştırayım.
  • 21-04-2026, 00:36:27
    #8
    güzel bence ben begendim