gayet şık. belki tepedeki ismi ayırmak lazım: muhammed ali aslan şeklinde. sanıyorum 2 isim var orada. ama bitişik yazılmış. yapay zekayla müzik yapıyorsunuz sanırım. hangi dağıtım şirketini kullanıyorsunuz? bu konuda forumda meraklı arkadaşlar var. onlara yol gösterme adına bilgi verebilrseniz makbule geçer. hayırlı olsun.