• 12-05-2025, 15:56:29
    #19
    Hangi ai kullanıldı tasarımı beğendim mükemmel bir tasarım
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tür şeyleri baştan yapmak yerine hazırda olan sistemlere teşvik sunmak daha mantıklı değil mi?
    https://sismikharita.com
    Daha kolay ve rahat bir arayüz olmuş..
  • 12-05-2025, 17:07:10
    #20
    Cursor gibi programları kullananların aklına ilk gelen projedir binlercesi olduğu için tutmaz
  • 12-05-2025, 17:09:47
    #21
    tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cursor gibi programları kullananların aklına ilk gelen projedir binlercesi olduğu için tutmaz
    Aklımıza ilk geldiği için yapmadık, ve binlerce olması da pek umrumda değil. Yorumun için teşekkürler
  • 12-05-2025, 17:26:49
    #22
    Üyeliği durduruldu
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tür şeyleri baştan yapmak yerine hazırda olan sistemlere teşvik sunmak daha mantıklı değil mi?
    https://sismikharita.com
    Çok sığ bir düşünce...
    Neden daha mantıklı olsun?
    Neden mevcut sistemlere bağımlı kalalım?
    Belki bu arkadaşımız çok daha kaliteli bir sistem geliştirecek?
  • 12-05-2025, 17:44:06
    #23
    hasyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sığ bir düşünce...
    Neden daha mantıklı olsun?
    Neden mevcut sistemlere bağımlı kalalım?
    Belki bu arkadaşımız çok daha kaliteli bir sistem geliştirecek?
    api ortada? api ne verirse onu yapar?
    bu kafadan çıkmalıyız. bu konu önemli bir konu.
    öyle tekelleşme falan ile alakalı değil. 1 sistem olmalı ve tam olmalı. onu da herkesin bilmesi gerekli.
    hep bu tarz tek api ye muhtaç siteler olsa ne olacak görünüş farklı olunca amacı farklı mı oluyor sanıyorsun?
  • 12-05-2025, 17:50:38
    #24
    Hocam bir deprem olduğunda gerek afad gerek kandilli sisteme çok geç giriyor ve deprem detaylarını öğrenemiyoruz. Ancak https://m.emsc.eu bu site hemen anında giriş yapıyor. Verileri bu siteden çekebilirseniz Afad ve kandilliden önce deprem bilgilerini girmiş olursunuz.
  • 12-05-2025, 17:50:49
    #25
    En iyisi sanırım
    Tasarım hoş gözüküyor hayırlı olsun.
  • 12-05-2025, 17:51:05
    #26
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    api ortada? api ne verirse onu yapar?
    bu kafadan çıkmalıyız. bu konu önemli bir konu.
    öyle tekelleşme falan ile alakalı değil. 1 sistem olmalı ve tam olmalı. onu da herkesin bilmesi gerekli.
    hep bu tarz tek api ye muhtaç siteler olsa ne olacak görünüş farklı olunca amacı farklı mı oluyor sanıyorsun?
    Ona bakılırsa api ortada diye hiçbir şey yapılmasın? Neden insanlar bir proje geliştiriyor ki var zaten hepsinin muadili? Attığınız örnek site neden var? Aynı veriler yok mu kandillide?
  • 12-05-2025, 17:51:36
    #27
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir deprem olduğunda gerek afad gerek kandilli sisteme çok geç giriyor ve deprem detaylarını öğrenemiyoruz. Ancak https://m.emsc.eu bu site hemen anında giriş yapıyor. Verileri bu siteden çekebilirseniz Afad ve kandilliden önce deprem bilgilerini girmiş olursunuz.
    Çok teşekkürler bu gün siteye entegre edeceğim.