zNightLastTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Deprem Bilgi Sitesi
34
●1.462
- 12-05-2025, 17:09:47Aklımıza ilk geldiği için yapmadık, ve binlerce olması da pek umrumda değil. Yorumun için teşekkürlertryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2025, 17:26:49Üyeliği durdurulduÇok sığ bir düşünce...zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden daha mantıklı olsun?
Neden mevcut sistemlere bağımlı kalalım?
Belki bu arkadaşımız çok daha kaliteli bir sistem geliştirecek? - 12-05-2025, 17:44:06api ortada? api ne verirse onu yapar?hasyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kafadan çıkmalıyız. bu konu önemli bir konu.
öyle tekelleşme falan ile alakalı değil. 1 sistem olmalı ve tam olmalı. onu da herkesin bilmesi gerekli.
hep bu tarz tek api ye muhtaç siteler olsa ne olacak görünüş farklı olunca amacı farklı mı oluyor sanıyorsun? - 12-05-2025, 17:50:38Hocam bir deprem olduğunda gerek afad gerek kandilli sisteme çok geç giriyor ve deprem detaylarını öğrenemiyoruz. Ancak https://m.emsc.eu bu site hemen anında giriş yapıyor. Verileri bu siteden çekebilirseniz Afad ve kandilliden önce deprem bilgilerini girmiş olursunuz.
- 12-05-2025, 17:51:05Ona bakılırsa api ortada diye hiçbir şey yapılmasın? Neden insanlar bir proje geliştiriyor ki var zaten hepsinin muadili? Attığınız örnek site neden var? Aynı veriler yok mu kandillide?zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2025, 17:51:36Çok teşekkürler bu gün siteye entegre edeceğim.ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle