Çok sığ bir düşünce...
Neden daha mantıklı olsun?
Neden mevcut sistemlere bağımlı kalalım?
Belki bu arkadaşımız çok daha kaliteli bir sistem geliştirecek?
api ortada? api ne verirse onu yapar?
bu kafadan çıkmalıyız. bu konu önemli bir konu.
öyle tekelleşme falan ile alakalı değil. 1 sistem olmalı ve tam olmalı. onu da herkesin bilmesi gerekli.
hep bu tarz tek api ye muhtaç siteler olsa ne olacak görünüş farklı olunca amacı farklı mı oluyor sanıyorsun?