Guvercinsitesi.NET
13
●994
- 01-02-2009, 23:27:43Güvercinleri severim bir başladımmı besmeye daha bırakamıyor insan alışkanlık yapıyor kafan hep havada yürüyorsun
- 02-02-2009, 00:31:44sadece ırkları tanıtarak böyle bi sitenin tutacağını sanmıyorum bir güvercin bakıcısı olarak bakıcılar aralarında belli konularda görüşse etkinlikler düzenlense güvercin satışı olsa yani kısaca forum olsa daha da verim alabilirsiniz güvercin bakmak bu kadar başlık altında bence çok az forum daha iyi olabilir(bence). Ayrıca tasarım konusunda yazıların boyutlarını küçük tutsanız daha güzel gözükebilir, ırkları madde madde tanıtabilirsiniz adı anavatanı özellikleri uçuş tarzı renk kombinasyonları vb.
- 02-02-2009, 00:38:14müseved meverdi gög apraç vay be unutmuşum adlarını üç tanesi aklıma ufakken hepsini sayardım
hayırlı olsun güzel olmuş siten başarılar
- 02-02-2009, 04:22:01Üyeliği durduruldubende sivasliyim ama ben hiç denemedimJustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acaba sivasli değilmiyim
- 02-02-2009, 12:39:03Yazdıklarıma bakarak hareket edersen,beslememen gayet doğal çünkü ben seni tanımıyorumSanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle