Sanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende sivasliyim ama ben hiç denemedim acaba sivasli değilmiyim
Yazdıklarıma bakarak hareket edersen,beslememen gayet doğal çünkü ben seni tanımıyorum