• 01-07-2015, 21:11:31
    #1
    merhaba arkadaşlar websitem üzerine agar io oyunu kurdum agar io oyunu severler varsa oyun sitemize ugraya bilirler.

    Nasıl oynarız


    tarayıcı üzerinden oynan multiplayer türünde bir pvp oyunu. Mouse ve klavye ile oynanıyor. Oyundaki amacınız; rakiplerinize yem olmadan küçük baloncukları toplayarak karakterinizi büyütmek ve sizden daha küçük olan rakipleri yemek. Eğer karakterinizi çok büyük boyutlara ulaştırabilirseniz klavyenin “Space” tuşu ile bölünebiliyorsunuz. Eğer yine büyük boyutlara ulaşırsanız “W” tuşu ile rakiplerinize parça göndererek hızlı bir şekilde yiyebiliyorsunuz. Oyundaki karakterinizde level sistemi olmadığı için oyunu her girişinizde karakteriniz ve nickiniz sıfırlanacak. Mouse ile üzerinde isim yazmayan küçük parçaları toplayarak büyüyün. Yeterli büyüklüğe ulaştıktan sonra sizden daha küçük üzerinde isim yazan rakiplerinize yaklaşarak onları yiyin ve gelişiminizi hızlandırın.

    oyunu boş vakitlerde sahur saatlerine kadar oynaya bilirsiniz

    site adresim

    http://agario.zafer2.com
  • 01-07-2015, 21:29:02
    #2
    Oynarım diyordum ama çoluk çocuk dolu küfür yazmalar başladı
  • 01-07-2015, 21:38:07
    #3
    bende küfür dek gelmedi. ayrıca arkada çalan müzik damar hayırlı olsun.
  • 01-07-2015, 21:59:55
    #4
    kufure yapabilecek bişeyim yok cogu sonucda kucuk cocuklar

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:59:55 -->-> Daha önceki mesaj 21:48:13 --

    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende küfür dek gelmedi. ayrıca arkada çalan müzik damar hayırlı olsun.
    kufur edemiyolar ama nick alıyorlar
  • 02-07-2015, 03:42:27
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun abi, oralardayım bende
  • 02-07-2015, 04:07:46
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun
  • 02-07-2015, 04:39:19
    #7
    arada gelirim hocam hayırlı olsun..
  • 02-07-2015, 04:43:06
    #8
    cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arada gelirim hocam hayırlı olsun..
    R10 İçin özel skin yapcam geldiginizde r10 diye gelin
  • 02-07-2015, 08:55:34
    #9
    Hocam oyunun scriptini paylaşman mümkün mü bende bizim fakülte için kurmak istiyorum da.