• 10-08-2015, 15:49:57
    #19
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    hayirli olsun basarilar.
  • 19-06-2016, 13:40:18
    #20
    Tasarımı değiştirmişsin, gayet hoş olmuş. Hayırlı olsun.
  • 01-07-2016, 00:52:35
    #21
    DeepSubjecT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarımı değiştirmişsin, gayet hoş olmuş. Hayırlı olsun.
    saolasın fatih
  • 21-07-2016, 03:13:15
    #22
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saolasın fatih
    Yeni bir sunucu mu geliyor mt2 için hocam?
  • 21-07-2016, 03:33:21
    #23
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir sunucu mu geliyor mt2 için hocam?
    tam bir bilgim yok
  • 20-01-2018, 05:55:18
    #24
    oyunda bayagı bir degişiklik yaptım. eskiden oyunda cok CPU sorunları vardı %30 CPU ile insanlar oyun oynuyordu CPU Sorununu %10 lara düşürdük. r10 da halen bu oyunu oynayanlar varsa ziyaret edebilrier.