Merhabalar R10.

irc döneminin bittiği şu dönemlerde bir zamanlar illaki takılmışsınızdır.

belkide büyük sunucularda ircop bile olmuşsunuzdur.. superonline ,doruk,ekolay hatırlarsınız

evet o zamanlar ircop'luık yapmış yapmamış herkesi toplayan bir proje..

ve isteyenlerinde IRCop olarak takılabileceği bir yer..

Spam'ın , olmadığı rahatlıkla www,http kelimelerin kullanabileceği

hiyearşinin bir gram bulunmadığı tek amacın eskiyi daha hızlı yaşabilmenin ve bilginin paylaşıldığı yer olarak açıldık...

Not: a-z ye kendi emeğimizle kurulmuştur "al parayı ver şifreyi" mantığı ile açılmış bir yer değildir.
Kullanılan IRCd sistemi:

-InspIRCd-2.0.17

-Anope-2.0.1

İnteraktif sistemler:

-kanaldaki loglarını webden okuma:
http://irc.ircop.net:8081/weblogs/html/%23123456/
-Webten kayıt:
http://irc.ircop.net:8080/

Giriş adresleri:

www.ircop.net -irc.ircop.net
www.zekirdek.org -irc.zekirdek.org

Ana Kanalımız: #123456 dir. (sunucuya giripte kanala giremediyseniz #help)

Webden giriş yazılımımız Kiwiirc'dir.
Dış ülkeden girişlerde sorun yaşayanlar lütfen yazsın.