Merhabalar R10.
irc döneminin bittiği şu dönemlerde bir zamanlar illaki takılmışsınızdır.
belkide büyük sunucularda ircop bile olmuşsunuzdur.. superonline ,doruk,ekolay hatırlarsınız 
evet o zamanlar ircop'luık yapmış yapmamış herkesi toplayan bir proje..
ve isteyenlerinde IRCop olarak takılabileceği bir yer..
Spam'ın , olmadığı rahatlıkla www,http kelimelerin kullanabileceği
hiyearşinin bir gram bulunmadığı tek amacın eskiyi daha hızlı yaşabilmenin ve bilginin paylaşıldığı yer olarak açıldık...
Not: a-z ye kendi emeğimizle kurulmuştur "al parayı ver şifreyi" mantığı ile açılmış bir yer değildir.
Kullanılan IRCd sistemi:
-InspIRCd-2.0.17
-Anope-2.0.1
İnteraktif sistemler:
-kanaldaki loglarını webden okuma:
http://irc.ircop.net:8081/weblogs/html/%23123456/
-Webten kayıt:
http://irc.ircop.net:8080/
Giriş adresleri:
www.ircop.net -irc.ircop.net
www.zekirdek.org -irc.zekirdek.org
Ana Kanalımız: #123456 dir. (sunucuya giripte kanala giremediyseniz #help)
Webden giriş yazılımımız Kiwiirc'dir.
Dış ülkeden girişlerde sorun yaşayanlar lütfen yazsın.