• 11-12-2007, 13:11:44
    #1
    Yanınızda bir cihaz taşımadan istediğiniz her yerden üyelik bilgilerinizi girerek daha önce yüklemiş olduğunuz resimlere ulaşabilmenizi sağlayan bir proje yapmaya karar verdim.

    Bu süreçte sizlerden öneri ve eleştiriler bekliyorum.

    Mesela böyle bir siteye girdiğinizde/kullandığınızda beklentileriniz, istekleriniz tam olarak neler?

    Kısaca anlatmak gerekirse;
    - Üyelik sistemi (Yeni üyelik, üye girişi, şifre hatırlat),
    - Üyelik girişi yaptıktan sonra;
    - Resim Yükleme [Aynı anda 2-3-4-5-10 resim yüklemek],
    - Yüklenilen resimleri görebilme-silme-kodlarını almak,
    - Yüklenilen resimleri oylama, resimlere yorum yazabilmek veya ihbar etmek,

    projenin başlıca temel özellikleri.

    Bunların yanı sıra neler yapılabilir? Neler gereklidir? Sizlerden de bu konuda yardım istiyorum.

    Şu anda adresi kimseye dağıtmadım. Kendim sürekli yenilikler/güncellemeler yapmaktayım. Aklıma gelen özellikleri ekliyor, beğenmediğim yerleri kaldırıyor/değiştiriyorum.

    Bu konuyu buraya kadar okuyan herkese çok teşekkür ederim. İyi çalışmalar kolay gelsin...
  • 11-12-2007, 13:17:52
    #2
    https://www.r10.net/yeni-projeler/745...a-projesi.html
    Konunuzda zaten bu tartışılmış oradan neden devam etmiyorsunuz?
    Deppola© | Deppola.Com'a Hoş Geldiniz! bu arada domaininiz söylememek istemiyorum diyorsunuz bir önceki konuda söylüyorsunuz. Hizmet işi ciddi bir iştir unutkanlıga gelmez.
  • 11-12-2007, 13:27:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kucukresim gibi olmaz umarım sonunuz.ben 4ever imageshack.us diyorum
  • 11-12-2007, 20:07:14
    #4
    odin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/yeni-projeler/745...a-projesi.html
    Konunuzda zaten bu tartışılmış oradan neden devam etmiyorsunuz?
    Deppola© | Deppola.Com'a Hoş Geldiniz! bu arada domaininiz söylememek istemiyorum diyorsunuz bir önceki konuda söylüyorsunuz. Hizmet işi ciddi bir iştir unutkanlıga gelmez.
    Bu konu silinebilir ben o konuyu tamamen unutmuştum. Uzun bir süre(Yaklaşık 2 ay kadar) r10dan ayrı ve genel olarak internetten epey uzak kalmıştım.

    Tekrar kusura bakmayın bu konu silinebilir.

    Öyle bir şey olacağını sanmıyorum. Çünkü barındırılma durumlarımız farklı. Bu arada küçükresim e ne oldu ?