odin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/yeni-projeler/745...a-projesi.html
Konunuzda zaten bu tartışılmış oradan neden devam etmiyorsunuz?
Deppola© | Deppola.Com'a Hoş Geldiniz! bu arada domaininiz söylememek istemiyorum diyorsunuz bir önceki konuda söylüyorsunuz. Hizmet işi ciddi bir iştir unutkanlıga gelmez.
Bu konu silinebilir ben o konuyu tamamen unutmuştum. Uzun bir süre(Yaklaşık 2 ay kadar) r10dan ayrı ve genel olarak internetten epey uzak kalmıştım.

Tekrar kusura bakmayın bu konu silinebilir.

Öyle bir şey olacağını sanmıyorum. Çünkü barındırılma durumlarımız farklı. Bu arada küçükresim e ne oldu ?