Siteyi Değerlendirirmisiniz?
16
●699
- 29-01-2013, 16:58:22hocam sitenin içinde gezemedim. bendeki nette belki bir sıkıntı vardır. boş yerede yorum yapmak istemedim...
bu sebepten bir yorum yapamadım. kusura bakmayın - 29-01-2013, 17:16:43Estafurullah en azından girdiğiniz için teşekkür ederims7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu hoş yorumunuz için teşşekkür ederimMamil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)