hocam sitenin içinde gezemedim. bendeki nette belki bir sıkıntı vardır. boş yerede yorum yapmak istemedim...
bu sebepten bir yorum yapamadım. kusura bakmayın
Estafurullah en azından girdiğiniz için teşekkür ederim
Gayet başarılı bir site olmuş bence.
Biraz daha geliştirebilirsiniz.
Bu hoş yorumunuz için teşşekkür ederim