• 12-01-2013, 10:42:23
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Etiketler hakkında bir sorum olacaktı, mesela ***** üzerine örnek vermek gerekirse ücretli alınmış bir domain var diyelim scripti kurulmuş ve googleden herhangibi bir kelimeden o siteye girince otomatik etiket oluşturuyor. Bunu ben blogspotta elle eklemek zorunda kalıyorum kendi etiketlerimi, benim bloğuma google üzerinden girilince otomatik etiketi oluşturabilirmiyim blogspot üzerinde?
  • 12-01-2013, 12:56:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Onu blogspotta yapmanız neredeyse imkansız.
  • 12-01-2013, 14:30:02
    #3
    Sağolun hocam.