Arkadaşlar merhaba,

Etiketler hakkında bir sorum olacaktı, mesela ***** üzerine örnek vermek gerekirse ücretli alınmış bir domain var diyelim scripti kurulmuş ve googleden herhangibi bir kelimeden o siteye girince otomatik etiket oluşturuyor. Bunu ben blogspotta elle eklemek zorunda kalıyorum kendi etiketlerimi, benim bloğuma google üzerinden girilince otomatik etiketi oluşturabilirmiyim blogspot üzerinde?