• 28-10-2007, 00:38:51
    #1
    Internet Explorer le siteme girilmiyor sayfa açılmıyor beyaz bir sayfa çıkıyor. firefoxla açılan sayfa internet explorerle neden açılmadını anlıyamadım yardım ederseniz sevinirim.
  • 31-10-2007, 21:09:45
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    karakter sorunu yüzünden olabiliyor bazen ftp ye attığınız dosyaların isimlerini kontrol edin
  • 31-10-2007, 21:54:50
    #3
    İşte İE. Kullanmayın abim şu İE yi ya. Herkes Firefox kullansın.
  • 31-10-2007, 22:53:29
    #4
    Kullandığınız vbulletin ise, Javascript kodlarından kaynaklı bir ie ile uyumsuzluk var... hosting firmanıza söyleyin onlar düzeltirler... bu arada şu anda firefox ile de forumunuz açmıyor...