Internet Explorer le siteme girilmiyor..
3
●551
- 31-10-2007, 21:09:45Eposta Aktivasyonu Gerekmektekarakter sorunu yüzünden olabiliyor bazen ftp ye attığınız dosyaların isimlerini kontrol edin
- 31-10-2007, 21:54:50İşte İE. Kullanmayın abim şu İE yi ya. Herkes Firefox kullansın.