Konu
Internet Explorer le siteme girilmiyor..
31-10-2007, 22:53:29
#4
CANSERDAR
Kullandığınız vbulletin ise, Javascript kodlarından kaynaklı bir ie ile uyumsuzluk var... hosting firmanıza söyleyin onlar düzeltirler... bu arada şu anda firefox ile de forumunuz açmıyor...