• 17-11-2012, 17:53:50
    #1
    Arkadaşlar siteye sitemaps kurdum ancak sizce sıkıntı varmı ?

    şöyle bir yazı çekti dikkatimi ;

    . Eklentiyi aktifleştirmeden önce yapmanız gereken işlem sitemap.xml ve sitemap.xml.gz adında 2 adet boş klasörünü wordpress ana dizinine atmanız olacaktır. (wp-config.php dosyanızın bulunduğu bölüm) 2 dosyaya da 777 chmod verip daha sonra eklentiyi aktifleştirip , ayarlar kısmına gelen xml sitemap bölümünden eklentiyi kullanmaya ve ayarları düzenlemeye başlayabilirsiniz.

    xml veya xml.gz diye bir dosya yok içinde dosyanın , direk yönetici panelinden girdim sitemapsı etkinleştirdim sorun varmı sizce?
  • 17-11-2012, 18:20:40
    #2
    ayarlar kısmında XML-Sitemap var ordan ayarları yapacaksın kendisi oluşturuyor ayrıca siteadın/sitemap.xml adresine bakabilirsin