Arkadaşlar siteye sitemaps kurdum ancak sizce sıkıntı varmı ?

şöyle bir yazı çekti dikkatimi ;

. Eklentiyi aktifleştirmeden önce yapmanız gereken işlem sitemap.xml ve sitemap.xml.gz adında 2 adet boş klasörünü wordpress ana dizinine atmanız olacaktır. (wp-config.php dosyanızın bulunduğu bölüm) 2 dosyaya da 777 chmod verip daha sonra eklentiyi aktifleştirip , ayarlar kısmına gelen xml sitemap bölümünden eklentiyi kullanmaya ve ayarları düzenlemeye başlayabilirsiniz.

xml veya xml.gz diye bir dosya yok içinde dosyanın , direk yönetici panelinden girdim sitemapsı etkinleştirdim sorun varmı sizce?